Wednesday, February 13, 2013

Статуси (на Гивгилиски) бр.1


    Избор на статуси....

-Саках да и пишум на една женска,ама ка видех оти сама си клаве лајкаве-кој а ебе,нека си пише сама.


-Само умранте риби пливат пу течението на бодата.


-Да имше нобелова награда за мрза,ќе ми а дунесаа ду дома.


-Извинејте гуспужа,али пичка му матер на малечкиут.


-Дудека не пробум лав,сестра ти е најгулема курва.


-Да дипломириш,а да немиш ниту един ден работно искуство,е исто кути да а имиш читано Камасутра-а оште да си невин.



-Уд WC:
-Мамооооо!!!
--Шо,ти снема тоалет?
-Не ма,снема интернет,ресетири го рутерут.



-Сакајќи да а земе за жена,НЕСАКАЈЌИ а устави трудна.


-А гушкише само кога возеше рикверц.



-Добровечер,дај едно пиво.
--Дете,а ти имиш 18?
-А ти имиш линир за да ми гу измериш?



-Премиерут на интервју на Сител.Тоа е исто кути да го седниш татко ти и да го питиш колко ја саке мајка ти уф нејзино присуство.


-Шител и Анал 5 ги исклучих уд мојата листа на пруграми.Шо добро направи ТИ вадин за твојут мозок?


-Зашо Хари Потер на челто има знак уф облик на молња.Оти ка бил дете гу удрил Opel.


-Може сме малечка држава,ама правме гулеми проблеме.


-Кој високо лете,има шанси да ебе стујардеса.


-Едно не ми е јасно.Дали Кинејзте си тетовират кирилични букви?


-Толко е грда шо попут а крстил су пиштол на вода.


-Как са вике млекар уф Катар?- МилкШеик.


-Отказут на папта ги направи сите деца уф светут да бидат поголеми верници.Сите са молат наредниут да не биде црнец.


-А викале Југославија оти а имале растурано.


-Ми фалат пенкала дома.Кога са изборте?


-Погулеми са шансите Мирка да стане мис на Македонија,отколко да најдите дечко на фб.


-Ув чувечкото тело се е поврзано.Ќи си искубиш влакно уд гзут-одма ти путечават слзи уд очте.


-Уд утрински секс најного мразум ка ќе видум оти ми фале каве.




No comments:

Post a Comment