Sunday, April 28, 2013

Статуси (на Гивгилиски) бр. 11

     Избор на статуси...


-Пари перум еднш неделно,забравани уф џебут на фармерките.

-Тоалетут е влажен ако и само ако имиш чорапе на тебе.

-Идеална љубов имат м’ж су големи примања и жена су големи давања.Се друго-не е идеално.

-Сите имат мани,освен ти.Ти имиш мани-ми-се.

-И викум на аптекарката “дај 20 кондоми“.Пузади мене стојат две пички и са смејат.Са завртавум и и викум “дај оште два“.Одма замулчеа.




-Ако видиш жена уф кола су пуштани бришачи на сончево време,знај оти сакала да заврте некаде.

-Има една песна недостижна за нас Македонците –дотако сам дно живота.

-Свирете ја Firestarter тивко полека.

-Колко убав ден.Сувршен за правејне пљускавици уд балетанки.

-Финтата е да умриш млад колко шо можиш покасно.

-"Моје пјесме нису за ваше усране статусе" – Џ.Балашевиќ

-Ти напишах песна,ама ми пукат жици кога а свирум.

-Вистинскиут м’ж никогаш не праве лице,он дирекно праве цело дете.




-И стумахут сит и килограмте на број.

-Женте си а вртат коста дудека лафат на телефон оти немат јајца за да си ги чешат.

-Да не пустојаа лоши родители,ќе немше курви.

-Толко беше грдо бебето,шо докторут наместо на него и шлапна шамар на мајка му.

-Кој е бе тоа Озбилно и зашо сите бркте дечко за него?

-И запаметајте деца: Не мора да си уд село за да бидиш сељак.

-Викат уд грешките са уче.Ного точно,ја тато и мама ного работи имат научано уд мене.




-Лесно е да имиш секс,ама оди убеди ја после да не та пријаве уф полиција.

-Денешните деца никогаш нема да усетат нервоза ка ќе ти са прегрее адаптерут уд Нинтендото.

-Заради лап-топавте денешните генерации никогаш нема да искусат палејне компјутер су палец на ноагта.

-Ако веќе некуј не ви кажал: надвор е пролет, живи сме





.

No comments:

Post a Comment