Friday, May 3, 2013

Статуси (на Гивгилиски) бр.12

    Избор на статуси...


-Момичката возана,возана,возана и ќе са најде некуј паметен ќе а регистрире.

-Толко си дебела шо и пијанте та пугледнават само еднаш.

-Колко сум баксуз,сеа вонка да врне пички мене кур ќе ма пугоде уф челто.

-Вадин ќе пијум вода за да си гу заебавум џигерут.

-Кога на мене ма чеше леавта р’ка,на син ми десната.

-Не ебе упорен,ебе  тоа шо е без фејсбук.

-Зашо да ти дадум втора шанса,кога некоја појака чеќе прва.


-Ваа има цицки: “никогаш не плаќум пијачка уф кафич“.

-Можиш да гу научиш кучто да играе покер,ама не можиш да гу натериш да не а мрде пашката ка има добра карта.

-Имум един другар,толко ного е бугат шо ка утвораве јогурт не гу лиже капачто.

-Има едно ного болно “кур ма боле“ шо сите сме гу кажале,а значе “та молум врни са“.

-Утре ќе му купум на син ми дрес уд Барса-да му са смее цело школо.

-Зашо сите фаќат трудница за стомахут и и честитат? Оти никуј не гу фаќе него за курут и да му каже “добра работа си завршил“.

-Џабе са бањиш ако нема кој да та испоте.

-Моме,ај биди шала и застани на страна.

-За добра стриптизерка нема лоша шипка.

-Един ден ќе ни биде криво за ного работи,ама па шо е един ден.



-Замисли да са избире Драган Вуќич на годината.Страшно!!!

-Мене ма плаше дека са друјзте 12 Бокија.

-На ФБ сите ма канат на журки.Да са најдише некуј на кафе да ма пукане.

-Јас и давум пеперутки,она ми даве ерекција.Романтика.

-Толко сум ти љут,шо ќе станум ќе та силувум и ќе си одум.

-Сезонта на “клади наочаре да са изнагледиш на цицки“ започна.

-99% уд луѓето уф светут са глупи,среќа шо јас сум уф тие друјзте 5%.

-Мамо,јас да не сум посвојан? –Мер мислиш оти тебе ќе та изберахме?



.

No comments:

Post a Comment