Sunday, March 31, 2013

Статуси (на Гивгилиски) бр.10

   Избор на статуси...



-Ама тетко вие пари са фалсификат. Фалсификат?!??! Брзо викнајте полиција,силувана сум.

-Моме,ного ти е убава косата.Може да ти а искубум цела?

-Шо прават зетут и невестата првата брачна ноќ? –Зетут ги брое парте,а невестата клаве слики на фејсбук.

-Гулема е разликта уд “...ама,та сакум“ и “та сакум,ама...“ .

-Да даде Госпуд жента да ти каже оти си најдобар уф Македонија.



-Семинарут за патување низ времто ќе са удрже вчера.

-Разликта уд селанец и сељак е гулема,единиут си копе уф селто на ниавта,а другиут си копе уф носут на сред град.

-И жените прдат.

-Маче,ма губиш кути Бранко на избори.

-Гу врнах саатут....и така не беше мој.

-Шо можиш да изедиш вадин-не гу уставави за утре.

-Добриут секс и гарнитурта гу памте.



-Јас каков малер сум: да ми падне каман уд срц’то ,гарант ќе ми гу најдат уф бубрегут.

-Рекламте секогаш л’жат.

-Ако уопште знам шо е љубов,тоа гу знам заради тебе.

-Човечки е да грешиш,ама гумта ако а истрошиш пред муливут значи стварно си претерал.

-“Друже,а бе ваа не е твојта бивша“? НЕ,туку мојта најгулема грешка уф животут.

-Лек против кашлица: начуки са рицинус и немиш гајле.

-Насмеан моторџија ќе пузнајш по мушките меѓу забите.

-Сакум женски без шминка и фотошоп.


-Пари и слава не ма интересират.Само пари.

-Плави очи не ти важат ако ти е мрсна кос’та.

-Са ближе Велигден.Ќе има јајца,Џокси,чудотворни икони......и бришење пријатели.

-Гулем поздрав ду мојте родители,посебно ду мама и тато.

-Петок е оште по убав ако ти кажат оти ти пуштиле плата.



.

No comments:

Post a Comment