Wednesday, March 20, 2013

Статуси (на Гивгилиски) бр.8


Избор на статуси...


-Кога немиш никуј,нема кој да забравиш.

-Чувек е бугат,толко колко шо има жиранти.

-Кога си сам ,нема кој да та уставе.

-И басут има контра.

-Не ви е крива држаавта,криви сте вие шо купуавте Ајфон пред да платте сметка.




-На тоа шо му е чист убразут-слободно си шете.

-Повеќе ценум длабоко грло,отколку плитки збораве.

-Шо си са фатил кути слеп за штаб.

-Македонија е толко путресана уд серијте,шо нема време да биде путресана уд реалните случувања.

-Уф партија са флеве исто кути за уф WC. Заради нужда...

-Не са важе слика пред огледало,ако не са гледе оти е уд Ајфон.

-Ва фаќе ли вас прекукурница уд изборте???

-Изгради црква,оти болницте са за атеисти.




-Ду крајни граници = ду крајници.

-Толко ного сељаци имме уф држаавта,шо не требе да са плашме уд граѓанска војна.

-Времто лече се.Затоа уф болница са чеке пу 2-3 саата.

-Сакат исти права кути мажите,а дремат кути гуски кога ќе а дунесат сметката уф кафичут.

-Македонија са саќе су цело срце,оти ако а сакиш су разум-удамна ќе си беше одан уд тука.

-Ако Бил Клинтон дубие нобелова награда за мир,тогаш Талат требе да дубие за тишина.

-Едвај чекум нова прилика за да а пропуштум.




-Да ми извиниш шо ќе ти простум.

-Јас на пример,не сум баш некуј пример.

-Којзнае колко п’та сум седел су сродна душа уф автобус,ама кој да знае.

-Изгледум кути да ми требе пиво.

-Ми са гласе-ми са плаќе.

-Са враќме пу плнењето на телефонут.

No comments:

Post a Comment